donderdag 31 januari 2013

Eigen ontwerpen!!!

Lieve allemaal,

Al een hele poos geleden heb ik deze patronen ontworpen. Ik heb het nog niet eerder aangedurft om ze te koop te zetten, maar nu gaat het toch echt gebeuren!
De patronen zijn €2,- en kan je bestellen door een mail te sturen naar juf_anniek@hotmail.com

De eerste 5 bestellingen krijgen de tweede gratis!

Er zijn nog véél meer ideeën en ook al in de maak.

Ik ben heel benieuwd (en best zenuwachtig) wat jullie er van vinden en of iemand ze gaat bestellen!

Liefs Anniek




16 opmerkingen:

  1. SUCCES met je nieuwe ideeën!! Zal best wel lukken..............!!groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anniek, ik was wat aan het speuren,omdat mijn tweelingzus haakt..en ik stopte bij dit blog, ik ga je volgen, en even linken naar mijn zus Jenneke.
    Het ziet er enorm leuk uit!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hester, wat leuk om te horen! Bedankt voor je reactie. Zal binnenkort ook even speuren!
      Liefs Anniek

      Verwijderen
  3. Hele leuke patronen.Heel veel succes bij de verkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukkiez ik ga je volgen hoor! Leuk blog heb je:)

    Gr. Linda(www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen