maandag 19 augustus 2013

Freubelweb vogelactie!

Het eerste wat ik doe als ik wakker ben is het nieuws kijken en daarna Facebook.
Wat een leuke verrassing zag ik daar. Ik was vermeld op de freubelweb facebook! Wat een eer!
Na het uitschrijven van het patroon van mijn fietsbel dacht ik: 'waarom doe ik eigenlijk niet mee?!' Van het één kwam het ander en zo schreef ik me, midden in de nacht' in voor de wedstrijd!

Morgen maken ze de winnaar bekend. Ik moet zeggen: ik vind het al een hele eer dat ik op hun facebook pagina ben vermeld en dadelijk op de website sta met mijn patroon. Het is echt: meedoen is belangrijker dan winnen!

Wil je alle ingezonden vogels zien? Die vind je hier

http://freubelweb.blogspot.nl/search/label/vogelactie?m=1

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om jezelf dan terug te zien !
    nu maar hopen dat je wint !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom jou ook veel toi toi toi wensen meis!! ik heb hem gezien en is ook erg leuk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zojuist kom ik via-via op jou site terecht. Ik heb me aangemeld als je volger; je maakt zulke leuke dingen. Enne... je maakt vast een goede kans met je opgepimpte fietsbel; ik vind hem super!
    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen